dissabte, 20 d’abril del 2013

de T2 cap a T5

Fa un temps que tinc el blog una mica deixat, en aquests últims temps el nostre "mon camper" ha patit alguns canvis. El més significatiu es que l'any passat vam pensar que necessitàvem una furgo més "bona" per poder anar de vacances lluny de casa, amb la T2 el màxim que ens allunyàvem d'Andorra era 300 o 400 Km, al final ens vam decidir i vam comprar una T5.
Vam aprofitar un cap de setmana  per anar a dormir a Ransol i fer el canvi dels estris de la T2 cap a la T5.

La veritat es que la T5 es impressionant, però la T2 te una màgia que amb la T5 es troba molt a faltar;)

Vam dormir a Ransol i l'endemà despres d'esmorçar vam fer una excursió fins al refugi de coll de jan.
La canalla s´ho van passar molt bé amb l´excursió,un arbre destrossat per un llamp, neu, grandalles però sobretot van disfrutar a l'hora de travessar el riu que ens vam ficar ben xops, tota una aventura;)

HEM FET EL CIM !!!

arribats al refugi vam escriure al llibre i els nens van fer un dibuix

un dia genial, tornem cap a casa amb un molt bon regust de la nostra primera nit a la california i amb moltes ganes de fer-li KM !!!!!!