diumenge, 21 d’abril del 2013

(PARIS) PARIS-NORMANDIE-BRETAGNE

Després de unes sortidetes per Catalunya, ja va arribar el dia del nostre "Gran Viatge", teniem preparat on dormir de pujada cap a Paris, i alguna area de campingcars per Normandia i Bretagne. Però tot ho deixavem una miqueta a l'atzar segons ens agradessin el llocs. Lo ùnic que teniem marcat eren els dies a Eurodisney i el final del viatge al Puy du fou, el demés sobre la marxa.
El primer dia vam sortir d'Andorra després de dinar i ens vam plantar d'una tirada a prop de LIMOGES, haviem mirat una A.C. a un poble que es deia UZERCHE que feia molt bona pinta. Hi vam arribar que ja començava a fosquejar i a sobre el parking estava farcit de Autocaravanes, no hi havia ni un lloc. Just davant dels lavabos hi havia una T5 aparcada i ens vam col.locar davant d´ells, van ser super simpatics i ens van deixar connectar la llum al seu "lladre". Sobre aquesta area només puc dir coses bones, esta en un lloc molt maco i tranquil, et sents molt ben acollit quan veus tot ben net i preparat per poder passar-hi la nit, fins i tot al mati ve el "boulanger" a portar pa i croisants pels turistes ;)

L'endemà ens vam llevar ben aviat i cap a PARIS que teniem un parell de dies per visitar-ho tot. El càmping estava molt ben situat en 15 o 20 minuts et plantaves al centre de Paris agafant un autobús i el metro. Pels nens va ser el primer cop en pujar al metro.

Van ser dos dies intensos de voltar tot Paris, la tour eiffel, mont matre, notre damme, el louvre, etc etc...un bon tip de caminar;)

La millor manera legal de que et fotin 50€ Mont matre, davant des monjos del Tibet. "HUMMMMM"

Ja passats aquests 2 dies al càmping de Paris ens en anem cap a EURODISNEY on ja teniem l'hotel reservat.

RADIATOR SPRING

També vam trobar el HERBIE

I al sopar al Planet Hollywood vam trobar l'Arnold i el Stallone....no se quantes vegades he arribat a veure les pelis de rocky i terminator.

I després de 3 dies intensos de caminar (NO SIENTO LAS PIERNAS)  i disfrutar de la màgia del disney diem: SAYONARA BABY i ens en anem cap a NORMANDIA.