dissabte, 20 d’abril del 2013

VW NATIONAL 2012

Ja feia temps que teniem ganes de visitar la zona de Rocamadour, pel que havíem vist als foros tot-hom en parlava molt be, i justament aquest any s´hi celebrava la VW NATIONAL.
Vam aprofitar l'excusa i vam fer la sortideta amb la California.
Divendres a la tarda vam sortir direcció França i vam parar a dormir a un poble al costat de Tolosa que es diu Verneque en un AC que esta super bé.

si us hi pareu i escolteu sorolls no identificats no us preocupeu, son les granotes, hi ha el riu aprop i a la nit canten com a desesperades ;) A nosaltres la curiositat ens va fer sortir de la furgo.

Al mati ben d´hora engeguem cap al nord direcció Rocamadour i ens trobem un molt bon ambient de VW clàssics  i com no, comencem a trobar a faltar la nostra furgo groga ;)

despres de dinar ens en tornem cap al càmping a banyar-nos a la piscina i a celebrar el cumple de l'Àlex que feia 6 anys.

l'endemà aprofitem per visitar el poble, realment es impressionant veure com esta tot construït sota de la muntanya, es curios i maco.